M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 17 de febrer del 2014

El cotxe màgic


 Hi havia una vegada una família, dien els altres que era la família Chungui.

La mare es deia Tere ,sorpresa i entusiasmada, el pare Manel ,content i desprevengut, el fill es deia Miguel,divertit i molt bón amic i Ana la més especial de tots perquè es preocupada i molt divertida.

Tot aixó va començar un día abans de que naixeren els xiquets ,van comprar un cotxe moder d'eixa época.

Quan els fills teníen 7 anys el cotxe cumplia els 45 anys.

Ana s'estimava molt aquest cotxe, ella el trotava com si fora de la família.Tota la família feia el possible per fer que no es trencara el cotxe. Un día  anaven es de vacacions a Italia però en mig del camí el cotxe es va quedar sense gasolina i encara anava i tots es van quedar sorprenguts perquè el cotxe tenia vida.


U  dia el cotxe va sentir dir al pare i a la mare que volien comprar-se un cotxe nou i Ana i Miguel estaven entusiasmats mirant les revistes per a vore quin cotxe volien però Ana s'estimava molt el cotxe fins tenía un nom li deien Especiality.

I quan ja teníen el cotxe nou van dir que el cotxe vell el tiraren a la xatarra però Ana es preocupava per ell.

Un dia es van caure a un barranc però tots van sobreviure, quan van eixir no havia passat res i el cotxe estava com el van comprar.

I al final van decidir no tirar el cotxe vell al fem.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !