M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 29 de gener del 2014

ONG GUP



  • L’altre dia varen vindre els de l’associació “Gup” a ensenyar-nos el que estaven fent. Primer ens va contar la mare d’Adrià que havien anat a Senegal per ajudar als xiquets i adults.
  • I també ens van contar que intentaven mantindre en menjador social San José:
  • I donaven menjar als xiquets de la guarderia de Senegal:



  •  També ens varen contar que la guarderia de Senegal l’havia fet el pare Albert i ja porta 20 anys en Senegal. Van fer tot això per ajudar a gent que no té recursos per a que pugen menjar, anar a escola i viure un poquet millor .
  • Açò es possible gràcies a molta gent que ajuda amb el seu treball i altres amb els seus diners .Tots els que han fet açó es gent molt bona de la que deuríem d’aprendre un poquet. Després ens va ensenyar algunes fotos i alguns vídeos molt xulos i en una foto ens ensenyaren els deus i els dimonis.
  • Em va alegrar molt quan ens va contar que el deu era un senyor amb un trage però que no podia vore i ,a més a més, es va pujar a un arbre .Era increïble!
  • Ni tan sols ella va aconseguir vore la cara del deu. Em va agradar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !