M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 25 de gener del 2014

ASSOCIACIÓ GUP

GUP
El dilluns dia 20 de gener varen vindre unes dones a l’escola per parlar-nos d’una associació a la que perteneixien i es diu GUP.
Les dones es diuen,Rosa,la mare d’un company i Raquel,la seua amiga.
Ens varen contar que l’associació GUP recaptava diners per a varios projectes.Un d’ells és recaptar diners per a un menjador social que hi ha al barri de Benimaclet i l’altre per a recaptar diners per a un poble que hi ha a Senegal.
L’AMPA de l’escola va organitzar un rastrell per recaptar diners per donar-los a l’associació GUP. Raquel i el seu home viatjaran próximament a Senegal i duran els diners recaptats del rastrell amb roba,medicaments i material escolar.
Raquel va contar moltes coses:
El pare Albert és un missioner que va anar a Senegal a treballar per les persones que necessiten diners.Allí va fundar una guarderia que es deia Antonio Gaudí perquè el pare Albert és català i Gaudí també.
La guarderia es va construir perquè els pares i mares pescaven peix i amb ell feien peix fumat i el fum no es bo per als pulmons del xiquets.

Raquel va fer fotos de com viuen en el poble,com treballen en l’horta i com trauen aigua del pou,també va fer fotos d’una boda; la de Kemba i la novia.Kemba és un home que ajuda al pare Albert en la guarderia i amb  les coses que portem Raquel i nosaltres encara que no siga en persona.
El pare Albert
Ana Carrizosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !