M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

L'ORDINADOR SE'N VA DE CASA



Hi havia una vegada un xiquet que es passava el dia en l'ordinador, fins que un dia el ordinador se'n va anar de la casa.Per el carrer tot el món es sorprenia perquè els ordinadors no tenen ni cames ni braços ,però el nen en veure el seu ordinador caminant pel carrer li va preguntar :
-Per què te'n vas?
-Per que sóc masa llest per tú
-Pero tú ets meu, no et pots anar de casa no?
-Adeu !- L'ordinador començà a còrrer com boig pel carrer i el nen el va seguir fins un castell fet per ordinador i quan va  entrar estava tot ple d'ordinadors iguals que el seu però tots eren dolents menys el seu i en explicar-s'ho ell va tornar amb el xiquet.
                                                                               Anna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !