M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 d’octubre del 2013

L'ORDINADOR ASSASSÍ


bq Edison 2
2013-09-30 10:23:21
bq Edison 2
2013-09-30 10:23:22
Fa molt de temps,un xiquet estava jugant a minecraft a l'
ordinador ,de repent l'ordinador cobra vida i li tira un gavinet al cap,però no li va donar.A ell li va donar molta por.
Al següent dia va cridar a un amic, van estar ,però no va pasar res.Després quant estaven jugant va tornar a cobrar vida,i se'n van anar.Per la vesprada va anar un expert en ordinadors i el va arreglar.El tècnic es va electrocutar i es va morir. L'ordinador va matar a tots els  habitants.I era el més llest.
Amand

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !