M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 29 d’octubre del 2013

FER CAPTURES DE PANTALLA AMB LA TABLET

Aquesta vesprada m'ha preguntat Manuel com es fa una captura de pantalla. Per a qui no ho sàpiga encara, una captura de pantalla és una foto del que tenim a la pantalla. A la meua tablet em venia el botó  per defecte. Però si no el vegeu junt als botons de la caseta, entreu en configuració i busqueu
SCREENSHOTSETTING. Ha d'estar activada la casella que es veu a la foto. Si no la trobeu, hi ha una altra manera de fer captures de pantalla: heu de pressionar a la vegada el botó de volum i el d'encendre. Per cert, les captures es guarden a la galeria, a una carpeta que posarà captures (SCREENSHOTS)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !