M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 9 de maig del 2019

LA LECTURA

La lectura és molt important, perqué si lliges molt les paraules que estan escrites en el llibre a a l'hora d'escriure un text tens menys faltes d'ortografia. També llegint aprens més paraules noves i com conèixes més paraules tens com un poquet més de cultura.
Aprens a tindre més imaginació a l'hora de fer un conte perque tens més idees per elegir.
Però a mi no m'agrada llegir, perquè hi ha llibres que quan els llig no m'entere perqué no m'agraden. També hi ha llibres apasionants.
També sé que hi ha gent que diu llegir es una pèrdua de temps, però jo no pense que siga per a tant a mi no m'agrada però tampoc em desagrada.
Els llibres que m'agraden són" Aitana investigadora privada", "Omnia", "Ulisses, el meu gat", "Agu Trot","Violeta i la perla d'orient".
Els llibres que no m'agraden res són "Futbolísims", "Escarlatina i la cuinera fantasma" i alguns més.
A mi m'agrada molt llegir en el llit perqué estic còmoda, aleshores em resulta la lectura molt més lleugera, també en el sofà.
Els llibres m'agraden que tinguen un poquet d'aventura, fantasia, de misteri i el més important que tinguen humor perque siguen més divertits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !