M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 10 d’octubre del 2018

LA MEUA VIDA INVENTADA

Jo tinc 11 anys i tinc tres germans i germanes.
Sóc amable, divertida, activa i amiglable.
Tinc un germà que es diu Pau i és el més major, després va la meua germana Carlota, a continuació el meu germà que es diu Hugo i jo sóc la més petita.
Tinc el monyo ros, el nas el tinc xatet, la boca és mitjana però els llavis grossos, els ulls blaus, les pestanyes llargues.
La meua mare es diu Maite i el meu pare es diu Javi.
Jo d'extrascolars faig francés, anglés, gimnàstica rítmica i balllet.
La meua família i jo som fallers des de xicotets, som de la falla San Josep de Pignatelli.
Nosaltres som molt viatjers: hem anat a França, Croacia, Alemanyia i a molts més.
M'agrada molt la meua família peròel que més m'agrada, és que som molt carinyosos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !