M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 24 d’abril del 2017

EDICIÓ DE VÍDEO AMB OPENSHOT


Durant la Setmana del Cinema  , els alumnes de sisé, hem fet un taller d'edició de video, completant així tot el procés d'elaboració d'un producte audiovisual.
Primer, hem investigat  sobre algun tema relacionat amb el cinema, a continuació hem fet de presentadors i de càmeres, gravant els documentals. Hem utilitzat la tècnica del croma, per a després posar pel.lícules de fons. Hem buscat pel.lícules o imatges relacionades amb el nostre tema, hem seleccionat la música i, finalment, hem aprés a realitzar totes les tasques d'edició ( retallar, afegir música, tractar l'efecte de croma, etc ) .
Els nostres productes finals els anirem publicant  a mesura que els tingam acabats. Aquí estan els primers documentals.

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !