M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 2 de febrer del 2017

POESIA DE LA PAU

                      
Qué és la Pau ?
La Pau és la llibertat.
Però jo no et sabria explicar,
perquè hi han països en els 
que no hi ha Pau.

No solten les pistoles, 
ni deixen de matar.

Per què passa això ?
no ho sap ningú,
però si vols viure en pau,
 no faces cas
als que provoquen els atemptats. 

No deixes de lluitar,
com va fer Malala,
encara que li dispararen 3 tirs al cap.

Podràs ser una llegenda,
o a lo millor no,
però hauràs lluitat,
per un sol món.


Resultado de imagen de fotos sobre el atentado de las torres gemelas


 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !