M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 30 de gener del 2017

Poesía la pau

Que és la pau?
Allò que busquem
O que trobem?

La pau és amor,amistat i solidaritat
Ells volen llibertat 
Però se la han de guanyar

Fora el masclisme i racisme!
Per un dia o per una vida
La pau és expressió de llibertat
De justicia i amistat.

Oblideu-vos de tot el mal al món 
I penseu en persones que volen:
Jugar,aprender i tindre salut.

La pau és alló en el que el món
S'agafa de les mans siguem:
Negres,xiques,dices,morenos,pel-rojos...
I penseu que tots som iguals i valem molt
Faig aquest poema
Per a que el mòn siga així
Estiga amb pau.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !