M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 25 de gener del 2017

El Pare se'n ha anat

Mamà, on està mon pare?
Digué que tornaria quan el fred s'acabase.
La pimavera s'apropa,
ja ni escriu cartes.
Ara la seva roba,
olora a "Te extranye".

Un sospir,
un sospir ple d'impaciència.
Tinc ganes de dormir,
de matar la seva absència.

Encara no entenc perquè s'ha anat.
A més, un viatge, com pot durar tant?
Es que ja no em vol? Ja no sóc hermosa?
Ha trobat un altra filla, i ella és preciosa?

No digues que no plore!
Explica'm on ha anat!
Ay mare, ja ho entenc, 
ell no tornarà.

Volgué lluitar pel nostre país!
Volgué vides salvar!
Irònic és que al morir,
a mi em va matar...


Resultat d'imatges de niña llora n su cuarto

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !