M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 de gener del 2016

LA PAU

Hola sóc Miguel i us vaig a parlar de la Pau que a mi m'agrada molt perquè serveix per a que la gent no lluite.
Però la Pau no es asoles que no hi ha guerra perquè pot haber llocs on alguns manen a altres hi no hi asca guerra i tampoc Pau.
Per exemple abans en un poble de Siria alguns manaven a altres però no hi havia guerra però això no era tenir Pau i ara alguns manen a altres però a mes a mes hi ha guerra.

Un home que es deia Mahatma Gandhi va ser un pacifista que estava a favor de la No violència i la Pau i van crear el Dia Mundial o Internacional de la No-Violència i la Pau o el seu acrónim DENIP en l'any 1964 que es practica a les escoles de tot el món el dia 30 de Gener i propers a l'aniversari de Gandhi.

El missatge básic es: Amor universal, No-violència i Pau.L'amor es millor que l'egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau millor que la guerra.

El signe de la Pau és un colom blanc amb una rameta de llorer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !