M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 21 de gener del 2016

La Pau

                           LA PAU

Per a mi la pau ésmque les persones es comporten bé les unes amb les altres. Hauria de ser una obligació per a tots respectar-se i no fer mal als altres.

Si nosaltres prenèrem la vida com allò més important, no fariem coses que pugueren causar la mort a un altre. Així no hi hauria guerres perquè tots els governants tractarien de fer el millor per a totes les persones i mai no acceptarien com a solució fer mal a altres persones encara que estes no siguen del seu propi país, compartixquen la mateixa religió etc.

En conclussió tots hauríem de aprendre des de xiquets a respectar les idees i les opinions del altres i a solucionar els problemes parlant i mai a!b la violència i la força. Si tots estiguerem convençuts d'això es podrien evitar molts conflictes que causen molt de dolor a aletres persones.



 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !