M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 19 de juny del 2015

RECORDS DE SISÉ




Ai, si possible fos
¡Ai, si possible fos tanta felicitat
com
cap
al teu cor, al teu cor 

enormement meravellat, 

a cada jorn i a cada cosa 

que broten al teu pas!



¡Ai! ¡Si possible fos, 
quina felicitat!

Tu o el teu cor, astre sense òrbita, 
¿des de quin món il·luminat? 

Vicent Andrés Estellés

Bo, i açò és tot! Jo crec que feliços, si que hem sigut al llarg d'aquestos dos cursos ! I que hem aprés moltes coses també! Ara toca descansar i gaudir de l'estiu , que al setembre  us espera l'institut !
Recordeu que nosaltres continuem al Carles.
Bones Vacances !





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !