M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 28 d’octubre del 2014

VIATJANT PER EL TEMPS

Un dia d'aquesta setmana passada, vaig trobar en un museu de València una màquina del temps. A la màquina del temps hi havia un seient i una palanca. Jo, li vaig donar a la palanca i la màquina em va deixar a un poblat romà.
En Roma vaig veure l'emperador i em va explicar quants guerrers hi havia en Roma, quins eren els edificis...
Vaig anar a un teatre romà i em va agradar molt. També vaig anar al circ a vore les carreres de quàdrigues que feien. Després, vaig anar a l'amfiteatre, a vore les espectaculars batalles de gladiadors. També vaig vore el poblat i les coses que es feien. Vaig vore al senat aconsellar a l'emperador que millorara l'Imperi. Vaig vore tres classes de ciutadans. Els patricis, que s'encarregaven de la política de l'Imperi, els plebeus, que eren també ciutadans lliures i es dedicaven a l'agricultura, l'artesania, al comerç i al exèrcit la majoria i els esclaus, que no eren considerats ciutadans , sino que eren propietat d'una persona, no tenien cap dret.
Quan es van fer les set, en vaig anar on havia deixat la màquina del temps i vaig tornar al museu de València. Al dia següent, tot el que havia passat ho vaig dir en classe de medi i Eva en va pasar un positiu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !