M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 8 de maig del 2014

Si jo fora escriptor...

Si jo fora escriptor faria un conte en el que a un personatge. Li passen les anècdotes que m'han passat   a mi però amb un poc més de fantasia, es a dir, si escolte un soroll que em dona por, que en el llibre baixara les escales o obrira la porta, i es trobara un monstre o coses per l'estil. També es podria trobar una fada si fora un llibre de xiquetes, i després pasarien aventures etc. Però algunes coses més incluides. Aixó serien els llibres de xiquets, els d'adults els faria amb un poc més de por, d'amor, vides normals etc.
També ficaria molts dibuixos perquè m'agrada dibuixar, aleshores estaria més entretingut el llibre. Tots els dies m'alçaria a les huit, desdejunaria i em ficaria a inventar coses noves, escriureles, pasarles a net i fer dibuixos molt ben fets. E inventaria poesies que tindries que endevinar el que vol dir realment després d'haverte llegit el llibre, perqué tindria algo que ver amb el final.
Jo venderia els llibres molt barats, perqué tota la gent el puguera tindre i inclús els regalaria als col·egis i els ficaria en pagines web per llegirles. Hi cal tindre molta pacièmncia per escriure llibres, peró jo intentare mantenir-la, a més a més jo animare a la gent per ser escriptor. El que caldra vore es si em fan cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !