M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 d’abril del 2014

SI JO SIGUERA ESCRIPTOR

Si jo siguera escriptor, escriuria llibres d'aventures. Crec que ho faria perqué m'agraden molt. Les histories d'aventures poden tindre tot tipus de personatges des de gent normal a la que li ocorreixen coses fins a personatges robótics mutants vinguts d'altres galaxies.
Els llibres d'aventures poden tractar d'un muntó de temes diferents, com per exemple batalles de cavallers, l'amor, invasions alienigenes, misteri...
Els llibres d'aventures, no serveixen només per a entretindre, a més es pot aprendre moltes coses com per exemple en els llibres que tracten la història en un ambient mitológic pots aprendre qui eren els deus de l'época (a mi em passa en els ultims llibres que estic llegint), si la història tracta de pirates, pots aprendre com vivien i les coses que podien fer... a la fí, amb tots els llibres s'apren alguna cosa interessant o no.
Si jo siguera escriptor, també m'agradaria escriure llibres sobre curiositats d'animals, records mundials perqué per a escriure-los  hauria que buscar informació viatjant per el món i coneguent a gent curiosa i viure en llocs pot ser interessant. Estaria bé ser guionista de documentals.
Si jo siguera escriptor, crec que m'agradaria escriure un llibre de viatges, perquè viatjaria per tot arreu agafant informació i visitant llocs molt especials.Estaria molt bé treballar per a una editorial que pagara els viatges, després de tot, seria treball!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !