M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 1 de març del 2014

QUE VULL SER DE MAJOR

     QUE VULL SER DE MAJOR

Quan jo siga major vull ser mestra d'anglés,perquè m'agrada i perquè estic estudiant anglés en els extraescolar.
Abans no m'agradava gens l'anglés ,però quan ma mare em va apuntar a l'academia d'anglés em va agradar de seguida.
Vaig començar als 6 anys amb alguns companys de classe,amb Maria,Pablo Crespo Luis i anava dimarts i dijous.
Vaig tindre 3 professors,el primer professor que vaig tindre es diu Martin, el segon Harry i el tercer Pat,però amb pat ens ha tocat dues vegades,l'any passat i aquest any.
Jo em vaig canviar de dia als dilluns i dimecres,quan em va tocar amb Harry el segon professor que vaig tindre i em va tocar anar amb Paula i Pablo Crespo que ell també es va canviar de dia.
M'agraden molt els cavalls i també de major m'agradaria treballar a una hípica i tindre el meu cavall propi per preparar-lo  per a les competicions.
El que més m'agrada del cavall és la crinera,que és el cabell que porta al cap el cavall.
M'agradaria molt treballar amb els cavalls per pentinar-los,banyar-los i raspallar-los.
Quan siga major també he pensat en treballlar de cuinera.Algun dia he fet una truita o un ou fregit,i els meus pares m'han dit que estaven molt bons,tal vegada li faltava una mica de sal o d'oli.Peò no em preocupa perquè a mi cuinar és molt divertit.
Quan siga major treballaré en un restaurant i cuinaré pizzes com la que vaig cuinar  un dia amb el meu pare i tots els meus companys la provaren i em digueren que estava molt bona.







ANA C.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !