M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 10 d’octubre del 2018

LA MEUA AUTOBIOGRAFIA

Em dic Natalia, vaig nàixer el 20 de març de 2007.
Sóc alta, tinc els ulls verds, i tinc els cabells marrons i arrisats.
Sóc de València, i estudie en un col•legi anomenat " Carles Salvador".
Tinc una germana anomenada Laura que té 7 anys.
La meva mare treballa de periodista i el meu pare de informàtic.
Tinc un poble anomenat Motilla del Palancar que està en Conca, és un poble molt molt petit.
 Tinc una gossa anomenada Niebla i la seva raça és un bichon maltes, té 6 mesos.
He viatjat per tot el món Nueva York, Portugal Estats Units etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !