M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 15 d’octubre del 2018

EXCURSIÓ AL MUSEU

EXCURSIÓ AL MUSEU

El divendres cinc de agost, vam anar cinqué i sisé al museu de paleontologia.
Quan vam baixar vam esmorzar a un parc enfront del museu, després vam entrar al museu.
Dins del museu vam deixar les coses i a cinqué li van posar amb una guia i a sisé amb altra guia.
Vam començar parlant de com havien evolucionat els homo sapiens, que sabien fer, com caçaven, com utilitzaven el foc, etc.
També vam parlar de com es feien la roba o les armes, també de moltes més com, amb que cosien, etc.
Després vam parlar de quines técniques utilitzaven per a fer jarres i amb quins materials els feien.
Finalmet vam acabar i ens vam anar altra volta en autobús al col·legi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !