M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 30 d’octubre del 2018

EL PATI QUE VOLEM

Jo vull un pati que tinga un camp de fútbol per poder jugar a fútbol tot el col.legi.
També un camp de Balontir perquè els dies que no toca camp de fútbol pugam jugar al balontir o a tochball i altres classes també i seria molt divertit.
També m'agradaria que ficasen com bancs per poder esmozar o per poder parlar i no tenir que estar a terra.
A més a més podrien pintar un parxis en terra com el sambori que està dibuixat pues un parxis dibuixat a terra.
Després podien fer un gimnàs per a educació física, perquè els dies que plou a vegades no podem fer fer educació física.
Y per últim, m'agradaria que feren un laberint per a poder jugar a l'amagatall i amagar-nos dins del labering.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !