M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 31 d’octubre del 2018

EL PATI QUE VOLEM

Bó les meus propostes serien aquestes:

Que pugueren construir un institut en la mateixa escola, i posar pati per a tots els xicotets, després un altre pati per als de primària i un altre per als de l'institut, per a que l'escola fora un poquet més gran.

Altra seria que posarem gespa artificial i que posarem dues camps, una de fútbol i altra de bàsquet.

I com en infantil també hi ha altres més xicotets podrien fer com un pont per a passar d'una banda a altra. En el pati de quatre cinc anys poden posar tobogans ja que son més majors. I en els més xicotets podrien posar lletres, formes geomètriques, números...i així també poden aprendre més.

I com ja us havia dit podem posar altre camp per a bàsquet que siga per a institut i col-legi, i com en el col-legi ja hi ha un camp de fútbol sols quedaria posar una als de l'institut.

Podrien fer una altra aula en el pati que fora per a fer altres diferents jocs, tallers.

I ja que l'hort a nosaltres es queda un poquet juny, podrien fer nosaltres el nostre propi hort.

I aquestes serien unes poques propostes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !