M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 13 de juny del 2017

LA MEUA DESPEDIDA

Aquests 6 anys he après moltes coses gràcies a l'escola. 
L'escola és per a mi una llar per les mestres, els companys... Us contaré com va ser la meua vida a l'escola. 
Aquest edifici que veieu és la meua escola antiga. Quan vaig arribar a aquest col·legi em sentia molt trista per els companys i les mestres...
En primer de primària, la majoria de la clase em tractava mal. No sé, podria dir que em discriminaven per la meua forma de ser. Fins i tot em deien que com no era com ells volien que fora, no em deixaven estar amb el grupet de xiquetes. Però la mestra em va tractar com si la clase fora la meua llar i em vaig sentir millor.
En segon van venir Eva i Antoni (en realitat ja havien estat en infantil). No era tant discriminada pel meu aspecte, però en aquells temps encara no estava acostumbrada, i vaig sofrir un poc.
En tercer varem canviar de mestra a una senyora anomenada Paula. Era molt amable. En aquest any vaig conèixer a alguna gent de la clase d'ara, com Núria, Dídac, Marc Blasco...
Després, en cinquè i sisé (vaig passar un curs), vaig anar amb Eva. Eva és la millor mestra que he tingut, perque ens ha fet moltes activitats com el Mbot i el Makey Makey.

Aquesta és la meua història i despedida de l'escola. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !