M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 14 de juny del 2017

ADÉU CARLES

Hola Carles Salvador aquest és l'últim any de la meua vida aquí.Només volia dir que he tingut moltes experiencies.La meua professora és la millor, Eva Puertes.Em fet moltes maquetes, presentacións, documents...
He passat 9 anys màgnifics.
Hem tingut moltes professores:Marisol, Carmen,Roger, Eva....
Aquests anys he tingut uns amics genials:Marcelo, Esquiru, Trimanía...
M'anrecorde de infantil quan Mari Sol li deia a Jordi esquiru perqué tenia les dents llargues.
M'anrecorde que a infantil estava sempre a una aula que veiem pel•lícules.
Bueno es l'hora de despedir-se, un any nou m'espera a l'institut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !