M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 28 de gener del 2017

PAU

M'alço pel dia esperant
que l'esperança entre per 
la meua porta, i així saber
que cada dia és millor 
fora a l'exterior. 

No sabía per on surtir
ni per quan de temps
però ara confio més en ell
sense saber on és.

Ell volia que tots forem 
iguals, i poc a poc aconsegueix 
el que mai hauríem pensat.

La pau és una protecció, amb
un símbol d'un ocell volador.
Ningú el pot detindre des
d'un extrem del mòn a l'atre.

Amb la meua arma feroç 
la branca més robusta 
aconseguiré una baralla justa.

Però ala fi diuen
que tot això dona igual, 
pero el que no tenen ni idea que és
és la igualtat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !