M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 18 de desembre del 2016

Tinc por de...

Jo no tinc por a moltes coses, però us vaig a contar a que tinc por:

-Tinc por a les persones que em miren mal, (de tota classe tant com si les conec com si no.

-Tinc por de que em diguen coses dolentes alguns companys per perdre en algun esport.

-Tinc por de contar els secrets més íntims ( meus o d'una altra persona ).

-Abans als 6-7 anys tenia por de la foscor.

-Abans, desde els 4 anys fins els 10 anys tenia por als gossos.

També tinc mig fàstic d'algunes coses com:

-Tinc mig por i mig fàstic de les cuques, de les rates-penades i dels amfibis com els gripaus i les granotes quan estan plenes d'ous i pareixen embarassades


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !