M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

ESTIMATS REIS MAGS...

Estimats Reis Mags...

Estimats Reis: 

Per a aquest any vull demanar-vos unes coses molt especials i espere que pugau complir els meus desitjos. Ja sé que són molt difícils però jo confie en vosaltres i la vostra màgia.

He estat escoltant tot l'any el problema de les persones que moren al mar intentant fugir dels seus països que estan en guerra o hi ha molta pobressa. M'agradaria que els ajudareu i arribàren tots sans i estalvi a un lloc on puguen viure tranquils.

També voldria que tots els conductors tingueren molta cura a les carreteres. Tots els dies hi ha molts accidents i això és molt trist. Podrien portar algun aparell per tal de que tots estigueren més atents i no correguen tant.

He escoltat també que hi ha persones que fan mal als animals: no els cuiden, els maten o els fan mal. Tots hauríem d'aprendre a cuidar d'ells ja que mai ens faran mal.

Per acabar voldria que puguéreu convèncer a tots a que cuidem el nostre planeta. No hauríem de tirar daixalles i no gastar tants combustibles fòssils.

Jo crec que són moltes coses i molt difícils de conseguir, però estic segura de que fareu tot el que pugau i segur que ho aconseguireu.

Moltes gràcies.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !