M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

CARTA DELS REIS SOLIDARIA

Hola reis , m'agradaria que tots aquests desitjos es transformaren en realitat.

Primer,voldria que el racisme ningú el coneguera, perquè és molt dolent per a aquest món.💃
El segon seria que no existira la fam sobre el món.Per què els xiquets no podrien viure.
El tercer m'agradaria que la guerra no existira per què fa moltes morts i molta destrucció.
Tampoc m'agradaria que existira l'atur per què fa que les persones no puguen guanyar diners.
Que li tocara la loteria a tot el món i que no i hagués crisis.
Espero que us agrade aquesta carta i que es cumplira tots aquests desitjos adeu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !