M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

CARTA ALS REIS

Estimats reis mags,
Aquest Nadal sé que hi ha molts xiquets que demanen moltes coses i costen molts diners. De manera, que vull demanar algo més solidari, algo que ja molta gent creu impossible per culpa d'una abundància de decepcions molt gran, vull demanar que cada persona d'aquest món puga tenir els seus tres menjars diaris.
Sí, fins i tot qui no mereix res bó.
Perquè això, són drets humans, i no tots podem menjar tots el dies.
De fet, 702 milions de persones pateixen fam. 702 milions de persones no creixen bé per aquesta causa. 702 milions de persones, no poden viure feliços per patir fam, mentres el reste tirem el menjar perquè no ens agrada!
Sé que per a millorar això tinc que començar per mí, però, per favor, que jo no siga l'única, que aquest problema puga acabar algún dia.
No m'agrada el Nadal i no crec en la màgia, (a soles en la de Harry Potter), però, sí crec que això puga acabar d'una vegada, i amb la vostra ajuda, serà, molt menys costós.
Us espera,
Laia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !