M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 19 de desembre del 2016

Carta als reis

Estimats reis:Hola sóc Marc,tinc 11 anys i visc a València.Vaig al col·legi Carles Salvador,a sisé de primària.
Com he obeït als meus pares i m'he portat bé i hi ha molt problemes en el món,voldria que me fereu les següents coses:
Voldria que en Siria i totes les guerres que hi ha pararen d'una vegada.Les persones que fan atemptats i maten a la gent voldria que pararen de fer-ho.
També demanaria per favor que la gent que tira coses al terra per a contaminar paren de fer-ho.
M'agradaria que els que tenen diners li donen diners als pobres,per a que ells puguen viure com nosaltres.
I les persones que malgasten el menjar que l'aprofiten.
Bo si no ho podeu fer no passa res,però volia dir-vos que gràcies per tot.Adéu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !