M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 de març del 2016

UNA DONA A LA MEUA VIDA

Vaig a parlar sobre la meua mare.
És bastant alta una miqueta grosseta però molt, molt, poquet,  cada vegada es talla el cabell d'una forma:rapat per darrere, llarg...
Té molt de caràcter però es molt bona mare.
Té 47 anys, viu a València li encanten  els esports:futbol, tenis, basquet...
També li agrada la música la seua canço preferida es "Mediterraneo" i el seu grup preferit son els Manels.
Es molt treballadora per què estudia molt i al fi aprova.
Hi ha vegedes que em diu coses com fer la taula però jo a vegades la faig però sempre sé que ella a fet algo per mi, li encanta passejar per la platja , escoltar la ràdio...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !