M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 de març del 2016

UNA DONA IMPORTANT

Una dona important peer a la meva vida , naturalment, és la meva mare.

Ella  és la persona que m'ha donat vida, la persona que em vol, la persona que es preocupa per mi........
Resumint és la dona més important per a mi, és una dona amable, graciosa, comprensiva, simpàtica i moltes més coses.

Ella no s'enfada amb mi per res encara que jo m'enfade amb ella, no s'enfada amb mi perquè em vol i sempre m'ha volgut.

A vegades em fa bromes que no m'agraden però ella les fa amb intenció de que m'agraden, no amb intenció de que no m'agraden.

Ella és molt important per a mi, perquè m'ha ensenyat a cuinar, a llegir, a caminar, a escriure i a més coses que ara no vaig a dir, sense ella no seria com sóc ara, perquè com he dit abans m'ha ensenyat moltes coses.

Jo crec que lres mares són les persones més importants per a tots perquè són les primeres persones amb qui estem i que volem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !