M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 12 de març del 2016

Paula

Paula és la meva cosina més petita , estic segur de que tots la coneixeu, o la majoria, per aixó vaig a parlar d'ella.
Paula és petita peró té un gran cor, si ens fem mal ella corre cap a nosaltres, ens pregunta si estem bé i ens dona una abraçada.
Paula és molt independent si necessita alguna cosa el fà ella mateixa. Fà temps li deiem "Garrites" perquè ho agafava tot, completament tot.
Paula és molt alegre, sempre està rient.
Paula és, amb la gent desconeguda, tímida però sempre somriu.
Paula és una gran fan de Pipi Calcesllargues, li agrada portar trenes encara que té el monyo molt finet.
Paula parla molt peró quasi no se l'enten, la majoria de vegades li diem "si" perqué no l'entenem, peró jo quasi sempre l'entenc.
Quan anem al cole sempre va cap a mí i em dona una gran abraçada.
A mí em fa molt feliç estar amb Paula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !