M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 de març del 2016

MA MARE

Per a mi, la dona més important de la meua vida és ma mare, perquè ella em cuida i sempre ha estat al meu costat ajudant-me i ensenuyant-me a caminar per la vida.
La meua mare es diu Montse, va nàixer el 14 de març de 1967 a Barrio Arroyo (Requena). Ella té una germana xicoteta que es diu Nieves.
Ma mare va viure en el seu poble i va estudiar a Requena fins que va començar la universitat.
En 1985 va vindre a viure i a estudiar a València, va estudiar Ciencies Matemàtiques a Burjassot.
A ella li agrada donar classes de matemàtiques. Des de fa més de vint anys, treballa de professora a un col·legi privat que es diu Aula 3. També continua cuidant-me i reganyant-me si no faig les coses bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !