M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 de març del 2016

👩La Meua Mare👰

La Meua Mare
La meua mare té 39 anys i per a mi és jove. Es baixeta, mesura 1,69m.
Té els cabells negres i no molt llargs. 

Té els ulls grans i marrons, amb unes pestanyes llargues i negres. El seu nas és gran. La boca també la té gran. Les orelles s'amaguen en el monyo i normalment porta arracades. Quan era menuda es va fer una ferida a la cara i encara té la marca. Té la cara redona.

Les mans són grans i li agrada dur les ungles llargues. Els braços són llargs i forts. Els peus són grans. Les cames les té fortes amb les cuixes grosses.

Les mamelles les té grans. La panxa la té grossa, perquè li agrada menjar molt.

Li agrada anar amb vestits i sabates de tacó. I la cara també se la maquilla.

Per a mi es una super heroïna perquè fa de tot, es com si tinguera 54 mans: Té cura dels meus germans, fa els llits, cuina, treballa, dona classes...

QUINA SUPER MARE!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !