M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 12 de març del 2016

La meua iaia.

La meua iaia

Hola sóc Miquel i us vaig a parlar de la meua iaia Lupe.
La meua iaia és baixa, té el cabell gris i té els ulls marrons.La meua iaia és molt simpàtica, alegre i també a vegades un poquet cabuda. A la meua iaia li agrada molt fer menjars tradicionals com la paella.
La meua iaia sempre ha viscut en Burjasssot. A la seua família els deien la família "Els Paelleta", per què feien moltes paelles. La meua iaia tenia molts germans.
Va treballar de costurera en una fàbrica fins que es va casar amb el meu iaio. Per això cus molt bé. Ella es va casar amb el meu iaio i van tenir 3 fills. El meu pare, el meu oncle Esteban i la meua tia Leonor.
Abans els meus iaios tenien una casa en Titagüas perquè els agrada molt el camp. I ara la tenen en Losa  perquè està més a prop.
Vull molt a la meua iaia perquè ella és molt bona i carinyosa. La meua iaia quan estic estudiant a vegades vol donar-me un capritxet. És una de les poques membres de la meua família que fan fetge. Que a mi m'agrada molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !