M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 de març del 2016

LA DONA.

Vaig a parlar de la meua mare que es diu Maria de los Desamparados Rosa i li agrada més que li diguin Empar peró jo li dic mamá. Ella va estudiar EGB, BUP i COU peró lo que més li va agradar fer va ser danssa. En l'actualitat és llicenciada en Arts Escéniques. La meua mare de xicoteta volia ser ballarina perqué diu que en la seua familia era molt d'ecenari i quan va créixer va estudiar danssa i fisioterapèutica. ha viatjat per Murcia, Munic, Berlin, Italia, Grecia, Lisboa i cuasi tota España i tot això estudiant i fent lo que li agradava. Va anar a Portugal i va conéixer allí al meu pare.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !