M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 14 de març del 2016

La dona de la meua vida

Hola sóc Marc i vos vaig a parlar de la meua mare.
La meua mare es diu Amparo: me cuida molt sobretot quan estic malalt i si no la cuide jo. La meua mare es una dona molt simpática i treballadora perqué está tot el dia netejant lo que la meua germana i jo embrutem,a i també neteja lo del meu gatet  Wisky. Lo que mès li agrada es vore pel·licules amb nosaltres i estar amb nosaltres. La meua mare sempre intenta que nosaltres estiguem feliços i procura no malcriar-nos molt. A la meua mare li agrada moltíssim que li contem les coses i ella a nosaltres. Es a dir la meua mare es la millor dona del mòn.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !