M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 13 de març del 2016

La dona de la meua vida

A la meua mare li diuen Isabel, ella és alta, té el cabell ni molt curt ni molt llarg de color marró clar, té els ulls castanys i grans, en les dos orelles du dos arracades .
Treballa de mestra en el Pare Català i el que més linagrada fer és llegir llibres i escriure històries i poemes.
Jo amb ella m'ho passe molt bé, fem viatges, quan es l'aniversari d'algú de vegades li escrivim poemes, parlem, comprem junts, quan no entenc algo ella m'ajuda .
El que més m'agrada d'ella és que m'ajuda quan ho necessite, m'anima quan estic trist, em compra cromos també és qui queda a sopar amb Alex, Marc.B i Núria i organitza les cases rurals amb el meu pare.
Encara que a vegades em crida m'alegra la vida i quan trac bones notes o faig coses bé en casa o en classe ella es sent orgullosa de mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !