M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 12 de març del 2016

LA DONA DE LA MEUA VIDA
Hola! Sóc Yuna i vos vaig a parlar de ma mare,uba dona de la meua vida. 
Ma mare es diu Tomoko Miyamatsu i és és japonesa. Va nàixer el 18 de novembre de 1982 i ara té 32 anys (és molt 
joveneta😄). Ella és alta,té la cara molt bonica i el pél de color negre. Té els ulls negres. Ella és súper simpàtica. La meua mare té moltes aficions. Li agrada llegir,dibuixar (perquè es dibuixant com la meua tia),estar amb mí i escoltar el meu violí. Li agraden les boles d'arrós,els animals,els dolços (i fer-los també),el meu pare,el meu germá (encara no ha nascut) i jo (clar que sí!) També li agraden (encara més) els gossos,els dodos (animals estinguits),els pardals xicotets i els gats. El seu color preferit fixe és el taronja. Els parcs i els llocs naturals li agraden. 
Si algú tinguera un problema,ella faria el que pogyera per ell/a. 
Ella m'ajudaría en dibuixar bé o cuinat. 
I com heu vist,és la millor mare i dona del món mundial 😊. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !