M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 12 de març del 2016

DONA

DONA

Una dona important a la meva vida és la meua iaia, Teresa. És l'única que tinc i per això me l'estime molt.        

La meva iaia és una persona molt divertida i jo em ric molt amb ella. Jo crec que en això s'asemblem perquè sempre vegem la part més graciosa de tot.

La meua iaia és especial perquè, a més de fer totes les coses que fan les iaies, és també la meva mestra de música particular i m'ajuda amb les assignatures del Conservatori. Ella me repassa la teoria, me fa els dictats amb el piano i també estudie les cançons amb ella. Sempre s'ha dedicat a la música, és pianista. Ella m'ha contat que quan estudiava al Conservatori quasi tots els seus companys eren homes. Dones no estudiaven quasi ninguna a un nivell tan elevat. 
A més ella va anar també a fer cursos especials al Conservatori de Barcelona.
La meva iaia, encara que és major, està molt atenta a les novetats. Li agrada seguir la moda i, quan em regala roba, sempre és molt xula. També li agraden molt els animals, especialment els gossos, però ha tingut peixos, cobaies, pardals, tortugues, etc. Altre hobbie seu són les plantes. Té moltíssimes i totes perfectes, mai se li mor cap.
La meua iaia cuina molt bé, especialment l'arròs. A mi m'agrada molt anar a sa casa a dinar perquè sempre està molt bo. 
Bé així és la meua iaia Teresa, una dona molt especial.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !