M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 13 de febrer del 2016

SI JO FÓRA RIC...

Si Jo Fóra Ric...

  1. El primer que faria amb els diners seria comprar una nova casa
  2. Els segon que faria seria comprar un gos
  3. El tercer que faria seria anar a Hawai de vacances
  4. El quart que faria seria comprar un nou cotxe per als meus pares
  5. El cinqué que faria seria comprar una nova televisió per a la meua casa
  6. El sisé que faria seria donar diners a algunes ONG
  7. El seté que faria seria compartir amb la meua familia
  8. El huité que faria seria donar diners als pobres que esten pels carrers
  9. El nové que faria seria comprar un xalet per a anar amb els meus amics y també amb la meua familia per a divertirme
  10. El decé que faria seria donar diners a algunes escoles



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !