M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 de febrer del 2016

Si yo fóra astronauta

Si yo fóra astronauta

yo fóra astronauta el primer que faria seria anar a Mart, perquè es el planeta roig i a mi m'agrada molt el color roig. Si arribàrem a Mart jo crec que seria tot ple de volcans i que hi haurien uns alienígenes rojos que serien molt amables. Els alienígenes ens regalarien una pedra volcànica d'un volcà de Mart per a rebre-nos i nosaltres els regalariem una pedra d'un volcà de la Terra. Després ens despediriem dels alienígenes, tornaríem a la Terra i ficaríem la pedra volcànica dels alienígenes en un museu.

Si yo fóra astronauta el meu coet seria roig, amb taques grogues i tindria dibuixos de naus alienígenes. El següent viatge seria al cinturó d'asteroides que hi ha de Mart a Júputer. En el coet ficariem un braç metàlic per a endur-se uns dels asteroides i també una dura protecció de metall per a que no ens pegara cap asteroide. Quan arribaríem al cinturó d'asteroides, esquivaríem alguns asteroides, però amb molts ens xocaríem. Per això fugiríem d'allí perque o sino ens destruiríen el coet. Però quan estigam a punt d'eixir probablement veuremun asteroide xicotet que no anirà molt ràpid. L'agafaríem i se n'aniríem. Aquest asteroide aniria a parar a altre museu.

Després intentaríem anar a Júpiter o planetes més freds i després altres gal
àxies. Al final  em retiraria d'astronauta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !