M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 17 de febrer del 2016

Si jo fóra...

Si yo fóra un animal no tindria deures ni càstics i podria fer el que vullguera com volar, saltar, cridar, insultar i ningú sabria que l'estic dient coses dolentes. Podria viure en llibetat, nadar i respirar vaix l'aigua, podria caçar, beure dels rius sense problemes, obeir els meus instints, contrarestar els mals de les persones, tombar-me panxa en l'aire,jugar en el riu i s'entir-me lliure.

Si jo fóra un núvol seria molt blanca i seria xicoteta i si estiguera trista me ficaria negra i ploraria, si me riguera faria un muntóde formes divertides com: Una sabata amb un cascavell, un gos,...

Si jo fóra una papallona seria dels colors: groc, morat, roig, taronga, blau clar, negre, verd clar,... Seria la papallona més colorida del mòn, aniria a les flors més boniques que trobara, agafaria el seu polen i el ficaria en una altra flor perqué es fera més gran i sana o me'l menjaria.


Si jo fóra un arbre creixeria tant que arribaria al cel.


Si jo fóra una estrela il·luminaria més que cap altra estrella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !