M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 18 de febrer del 2016

Si jo fóra

Si jo fóra un animal m'agradaria ser un gat  perqué són molt elástics, són molt llestos i bonicos. Apart busquen terra o arena per a fer les seues coses i a més a més són molt carinyosos amb els seus amos encara que donen molt de treball.

Si jo fóra un gat, aniria per ahí buscant i investigant, me pujaria als arbres  per a mirar les vistes , a més a més aniria als penya-segats i miraria les vistes, a més a més aniria a pasejar per la nit perqué com tenen visió nocturna veuen millor tornaria a casa i faria mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr i me aniria al llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !