M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 16 de febrer del 2016

Si jo fóra

- Si jo fóra un núvol, seria blanqueta i estaria en el cel.
- Si jo fóra una sabata, oloraria malament i em ficaria als peus de la gent.
- Si jo fóra un àrbre, seria molt molt alta, tindria fulles verdes de tots els col, i miraria sempre al cel, pel vore'l tot blau.
- Si jo fóra una canasta, no m'agradaria que em tiraren el baló. Perquè molta por.
- Si jo fóra un peix nadaria pel tot el mar, i jugaria amb tots els altres peixos.
- Si jo fóra un tobogà, em sentiria molt malament, perquè sempre veuria culs.
- Si jo fóra un grata-cels, m'agradaria mirar el cel, i em faria cosquerelles que la gent entrara en mi.
- Si jo fóra una paperera, no m'agradaria ser-ho perquè oloraria molt, molt malament.
- Si jo fóra un pèl, tindria molts amics com jo, i m'ho passaria molt bé.
- Si jo fóra una pilota, rebotaria per tots llocs.


Fi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !