M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 14 de febrer del 2016

SI JO FÓRA

SI JO FÓRA...
Jo pense molt el que vaig a ser. Podría ser moltes coses: Taxista,venedora,violinista,obrera,mestra de música,mestra d'anglés,inventora,mecànica,mestra de llengües,tenista,jugadora de basket i boleivól,ect..
Però,i si a soles poguera elegir cinc treballs? Fácil,serien aquestos,que estan numerats de el que vull ser a no:
1- Si jo fóra mangaka(dibuixant de cómics japonesos,mangas),intentaría passar els mangas a Espanya i així tothom sabria com són. 

2- Si jo fóra violinista tocaría en molts concerts i viatjaría per tot el món. 
3- Si jo fóra una actriu actuaría en pel·lícules i faria la veu dels personatges. També viatjaría pel món. 
4- Si jo fóra venedora de productes,aconseguiria molts diners i em faria rica!!!
5- Si jo fóra deportista m'agradaria jugar amb moltes persones als esports. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !