M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 17 de febrer del 2016

Si jo fóra una motxilla


Si jo fóra una motxilla tots els dies menys alguns em plenarien de llibres, estoig, textos esborranys........etc. No podria fer coses divertides, ni comunicar-me, tampoc podria menjar, treballar, estudiar.......etc... No podria fer coses amb els humans, tampoc, podria valer-me per mi mateixa, no podria estar amb els meus amics ni amb la meva familia, m'avorriria molt.
Està clar que no és tan divertit ser humà, però és menys divertit ser una motxilla perquè t'han de llavar i emportar perquè no et pots moure. Jo està clar que no vull ser motxilla, peró tal vegada és millor. No ho sabré fins que ho siga aixi que no puc dir res.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !