M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 16 de febrer del 2016

Si jo fóra una lluna

Si jo fóra una lluna, m'encendria per la nit i apagaria per el día.

Alguns dies faria eclipses i m'agradaria.

Jo intentaria fer riure quan estiguera en  lluna plena  i amb la meua lluna nova no em veuria ningú.

Em necessitarien per a la nit perque tot el día sol...¡no per favor!

Donaria voltes al voltant del planeta i no em marejaria perque estaria acostumada a donar voltes.

El cel quedaria molt més bonic amb lluna plena perqué jo seria la més bella.

Molt bè , molt bè , molt bè  ja aveu apres el que voldria ser i que voldria fer

                                            Es faria tot continuament.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !